Paris Amsterdam Brompton 4a Gant Antwerpen

Photo ofParis Amsterdam Brompton 4a Gant Antwerpen Photo ofParis Amsterdam Brompton 4a Gant Antwerpen Photo ofParis Amsterdam Brompton 4a Gant Antwerpen

June 2, 2022
June 2022

near Binnenstad, Flanders (Belgique)

La ciutat de Gant ens ha impresionant, ara ens adrecem cap a Antwerpen, tot i q passarem de llarg i dormirem en un bosc passat Antwerpen, en uns casa hostes molt confortable. El trajecte estava perfectament senyalitzat, hem anat combinant pistes al costat del tren per pistes dins de ciutats. A Belgica molta molta gent de tots edat va en bici, passejant snant feina amb esportives, hi han moltes electriques i n hi han amb matricula q van molt depresa per les pistes. Les pistes al costat del tren sempre anaven circulant o amb cases unifamiliars molt grans i comfortables, urbanizades seguint la linia del tren. Hem dinat a la plaça ajuntament d Antwetpen i despres hem continuat nord cap a Amsterdam. Una ultima curiositat, en arrivar a Antwerpen has de creuar un canal força ampla, es pot fer amb ferry o passar un tunel per sota el riu per bicis, ens hem quedat amb ganes d aquesta segona opció.