Paris Amsterdam Brompton 3a Kortrijk - Ghent

Photo ofParis Amsterdam Brompton 3a Kortrijk - Ghent Photo ofParis Amsterdam Brompton 3a Kortrijk - Ghent Photo ofParis Amsterdam Brompton 3a Kortrijk - Ghent

4 hours one minute
June 1, 2022
June 2022

near Kortrijk, Flanders (Belgique)

La coberta roda tallada ens ha obligat a anar la a reparar, les Brompton no porten un pneumatic gaire convencional, hem anat a Lille, Saint Quentin en tren a Lille, mitja hora de reparacio i llestos. La ruta ara la continuem per Gant i despres Antwerp. Hem gusnyat temos reparacio sortint fe Kortrijk, Belgica a 1 hora de tren de Lille. La ruta ha estat 0 cotxes tot el cami es per pistes asfaltades nomes per bicis, deunido el trafic q havia primer gent entrenant la ruta q anava pel costat del riu despres arribant a Gant gent q dimplement es mou en bici, molta i de totes edats. El yram fonal va anant ja entorn urba. Gant sorpren arquitectonicament, el centre tot adoquinat, amb d ambient nocturn i molta vida i gran quantitat d edificis monumentals, val la pena