Lācītes - Velēna - Sinole velo/ Cycling next to Gauja river

Photo ofLācītes - Velēna - Sinole velo/ Cycling next to Gauja river Photo ofLācītes - Velēna - Sinole velo/ Cycling next to Gauja river Photo ofLācītes - Velēna - Sinole velo/ Cycling next to Gauja river

January 6, 2021
January 2021

near Vecāmuiža, Gulbenes novads (Latvija)

Latvijas garākā upe Gauja uzņem spēkus tecējumam uz jūru un izmet slaidu loku arī caur Gulbenes novadu. Gaujas ieleja šķērso Gulbenes novada rietumu daļas pagastu (Rankas, Lizuma un Lejasciema) teritoriju. Ielejas kopējais garums novada robežās ir nedaudz vairāk par 56 kilometriem. Aicinām doties velobraucienā no Lācītēm uz Sinoli – Gaujas skaistos un interesantos līkločus lūkoties!

PictographCar park Altitude 452 ft

Atpūtas komplekss “Lācītes” atrodas skaistā vietā, pašā Gaujas krastā, kur varēsiet baudīt brīnišķīgu atpūtu kopā ar ģimeni, draugiem vai kolēģiem. Pie mums ir iespēja rīkot kāzas, sporta spēles un dažādus korporatīvos pasākumus. Mēs nodrošināsim neaizmirstamu maltīti kafejnīcā, omulīgu atpūtu guļbūves namiņos vai viesnīcā un plašu, skaistu teritoriju, kurā baudīt mieru un klusumu. Aktīvākai kompānijai būs iespēja izmantot futbola, ielas basketbola un volejbola laukumus sportiskām aktivitātēm. Bērniem piedāvājam pavadīt laiku plašā spēļu laukumā. Tiem, kam patīk vienkārši baudīt siltos vasaras saules starus, būs iespēja gozēties saulē pludmalē.

PictographBridge Altitude 421 ft

PictographPanorama Altitude 381 ft

PictographBridge Altitude 361 ft

Tilts pār Gauju/Bridge over Gauja river

PictographReligious site Altitude 376 ft

Tagadējā baznīca atrodas vietā, kur apmēram no 1600.gada bijušas celtas vairākas šīs baznīcas priekšgājējas. Pirmā no tām bijusi koka ēka ar velēnu jumtu, no kā apdzīvotā vieta ieguvusi Velēnas nosaukumu. Tagadējās baznīcas celtniecība sākta 1896.gadā, 1898.gada 2.augustā notika iesvētīšanas svinības. Šī neogotiskā stilā celtā ēka būvēta no laukakmeņiem būvmeistara J.Brauna vadībā. Interjerā saglabājusies 19.gadsimta gotiskās formās darinātā iekārta – altāris, kancele, ērģeļu prospekts. Baznīcas apmeklētājus joprojām priecē Zauera firmā 1898.gadā būvētās ērģeles.

PictographFlora Altitude 362 ft

Papeļu aleja/Alley

PictographPicnic Altitude 354 ft
Photo ofRobežkalna akmens un atpūtas vieta/Robežkalns Stone and picnic place Photo ofRobežkalna akmens un atpūtas vieta/Robežkalns Stone and picnic place

Robežkalna akmens un atpūtas vieta/Robežkalns Stone and picnic place

PictographBridge Altitude 329 ft

Sinoles dzirnavas un tilts./ Trail ends in Sinole at bridge next to Sinole wattermill.