Etapa 17: Alexandroupoli - Keşan

September 28, 2021
September 2021

near Alexandroupoli, East Macedonia and Thrace (Greece)

La etapa d’avui es plana, rodadora i sense gran bellesa paissagistica.

En principi hauria de ser una etapa ràpida, però el vent de est que bufa desde primera hora del matí i que el portarem en contra tota la estona, fa que els ritmes no siguin molt alts. Tot i així, rodem a una mitja de 20km/h fins que fem la primera parada per comprar aigua a uns 20 km de la frontera.
Continuem la ruta, i faltant uns 10km per Turquia la via ràpida es converteix en autopista, seguim per la autopista perquè no està prohibit i es molt segur, tant pel poc trànsit de cotxes i perquè la vorera es molt ample.
Passem la frontera de Turquia sense grans complicacions i pararem a dinar a falta de 17 km per arribar a Keçan en un restaurant que veiem a peu d’autopista. Mengem molt bé i tots dos per només 8€ !!
Finalment arribem a Keçan i busquem hotel per passar la nit.

• bionic Dec 13, 2022

Bones Senyor...
    T, escric des de Menorca...per demanar-te un poc d'iformació sobre la ruta que vas Fer a Grecia. Moltes gràcies i salut!!

• Photo of jplanasv4
    jplanasv4 Dec 14, 2022

Bon dia !! Diga’m exactament el que vols saber i intento ajudar-te.

Nosaltres no només vam fer ruta per Grecia, vam anar desde Split a Istambul. Tot el tram que vam fer per Grecia es molt maco destacant especialment la illa de Thassos (comparable a Menorca en quan a bellesa de les platges i l’aigua… tot i que jo em segueixo quedant amb Menorca !!😜).

En quant a la bici, nosaltres anem amb bici gravel, es podria fer també amb bici de carretera exceptuant alguna etapa que en algun tram vam fer pista.