Etapa 14: Volta Thassos (Alykí - Thásos)

Photo ofEtapa 14: Volta Thassos (Alykí - Thásos) Photo ofEtapa 14: Volta Thassos (Alykí - Thásos) Photo ofEtapa 14: Volta Thassos (Alykí - Thásos)

September 25, 2021
September 2021

near Alykí, East Macedonia and Thrace (Greece)

Avui ens hem llevat amb un altre dia fantàstic, sol i un mar espectacular !!! Esmorzem al hotel, val a dir que el d’avui es potser dels pitjors que hem estat i l’esmorzar fluix i a sobre amb un gat que no parava de molestar.
Agafem la bici i al cap de 2km parem a la primera platja que veiem, es espectacular no hi ha ningú i l’aigua està com un llac així que decidim fer el primer bany del dia.
Després continuem ruta, gaudint com sempre de les magnifiques vistes que té aquesta illa i la segona parada la fem a Paradise Beach. Aqui fem parada sense bany perquè decidim fer una parada més llarga aprofitant l’hora de dinar. Ho fem a Skala Potamias i després de dinar fem bacaineta a una tombona a la platja de Golden Beach.
Per la tarda continuem la ruta i decidim fer el tram que ens queda per una pista que costeja, en lloc d’agafar la via ràpida. Es molt recomanable ja que les vistes son espectaculars i es passa per Marble Beach que son un parell de platges a tocar d’una cantera de marbre, molt curiós de veure. Això si, poc recomanable si no es va en bici de gravel o btt perquè son 16km de pista.