Etapa 12: Ofryníou - Kavála

-45 ft
September 23, 2021
September 2021

near Paralía Ofryníou, East Macedonia and Thrace (Greece)

Ahir al vespre va ploure bastant i avui ens hem llevat amb un dia soleiat però fresquet així que decidim posar-nos manguitos i paravent i després d’esmorzar iniciem ruta cap a Kavala, amb la idea d’agafar el ferry que porta a la illa de Thassos.

La ruta es per una carretera en molt bon estat, ample i amb poc trànsit i que va costejant fins a Kavala. La carretera es força plana i portem el vent a favor cosa que ens fa rodar a gran velocitat (en moltes ocasions prop dels 40km/h).
Sembla mentida lo poc explotat turísticament que està aquesta costa tenint en compte lo maco que es.
Amb el excepcional dia que fa i les platges tant boniques que anem veient, decidim fer una parada a uns 10 km abans de Kavala per fer un banyet. Simplement espectacular !!!
Arribem a Kavala al voltant de les 14:00h i com el ferry no surt fins les 15:30h anem a comprar unes hamburgueses per dinar. Mentre dinem veiem una parella de cicloturistes i al començar a parlar amb ells ens adonem que ell (Victor) es català i ella (la Deufin) francesa. Venen de Sevilla i també van cap a Istambul o sigui que potser els acabarem trobant de nou per la carretera..
Agafem el ferry que ens portarà a la Illa de Thassos en un trajecte d’una hora i mitja aproximadament (amb avistament de dofins inclòs). Un cop a la illa, fem cafè i ens dirigim cap al apartament que hem reservat a Skala Kallirakhis, a uns 8km de on ens deixa el ferry.
L’apartament està molt bé, amb piscina espectacular i que aprofitem per dinar-nos un bany abans de veure la posta de sol espectacular a la platja.