Bikepaking Prades - Ax les Thermes. Col de Creu i Pailheres.

Photo ofBikepaking Prades - Ax les Thermes. Col de Creu i Pailheres. Photo ofBikepaking Prades - Ax les Thermes. Col de Creu i Pailheres. Photo ofBikepaking Prades - Ax les Thermes. Col de Creu i Pailheres.

August 29, 2022
August 2022

near Prades, Occitanie (France)

La clàssica d'estiu. Realitzada el juliol amb bicicleta de carretera amb la modalitat de bikepaking amb en Refí, Torrent i Jurado. Sortim de Prades cap a Olette fent una alternativa de la carretera general passant per carretera tranquila i després ja enfilem el Coll de Creu i després tot favorable fins arribar a Mijanes lloc on iniciem el mític port del Pailheres, després de coronar tot baixada fins a Ax les Termes.

Guillem Plans Sep 11, 2022

Molt original i molt bona combinació la sortida de Prades evitant la carretera nacional.
    Me l'apunto!

• Photo of Telm
    Telm Sep 11, 2022

La veritat Guillem que val molt la pena. Aquesta s'ha convertit amb una clàssica de cada estiu. Format perfecte, matí pedelar i mig dia dinar i de refrigeris i rialles i la tornada igual. Merci pel comentari crack.

Guillem Plans Sep 11, 2022

Vaig estar per Prades en una ruta de tres dies a finals de juny, és una zona molt interessant i amb carreteres molt solitàries.
    M'has donat una bona idea per tornar-hi més endavant!

Salut i pedals!

• Photo of Telm
    Telm Sep 11, 2022

Guillem ja veig que has fet rutes molt interessants, segur que de cares a la propera temporada en faré algunes de les teves, ja et demanaré consell i ja t'informare. Gràcies mestre.

Ja pots comptar! 🤣
    Això és el que ens agrada i ens manté vius.