Bikepaking Ax-Les-Thermes - Prades. Col du Pradel, Cailla i Col de Jau.

Photo ofBikepaking Ax-Les-Thermes - Prades. Col du Pradel, Cailla i Col de Jau. Photo ofBikepaking Ax-Les-Thermes - Prades. Col du Pradel, Cailla i Col de Jau. Photo ofBikepaking Ax-Les-Thermes - Prades. Col du Pradel, Cailla i Col de Jau.

August 29, 2022
August 2022

near Ax-les-Thermes, Occitanie (France)

Tornada cap a Prades. Sortim a les 6:50 hores i enfilem el bonic i espectacular Col du Pradel. Un cop coronem tot baixada, normalment aquesta baixada estava amb molt mal estat però en aquesta ocasió estava molt bé. Ens dirigim cap a Axat, però abans pugem a Cailla i després arribem a Axat lloc on esmorzem un entrepà de truita i després del refrigeri pugem el col de Jau, port llarg i molt bonic el qual és d'agrair que és molt tapat. Un cop coronat llarga baixada fins a Prades. Arribem al cotxe sobre les 13:30 hores. Fet que ens va bé per poder anar a fer un bon menú a Catalunya en aquesta ocasió anem a Can Lladó de Viladesens. Bon lloc per fer el fi de festa.