bikepacking andorra-pallars

one day 6 hours 55 minutes
August 9, 2022
July 2022

near Sispony, La Massana (Andorra)

Telm Aug 26, 2023

Fantàstica ruta, dura però realment espectacular.

• Photo of coper_taro
    coper_taro Aug 26, 2023

Hola,si la ruta es molt xula,celebro que t'agardes,pero no comparteixo el comentari del tram després de os de civis que accedeixes a la vall de seturia,de les pistes de esquí de pal, veritat que no es ciclable un tram pero no es de 300m ni molt menys, no arriba ni als 100 i en menys de 15min a molt estira la fas es una zona que conec perfectament i paso habitualment

Telm Aug 26, 2023

Doncs segur que tens raó tu, a mi sem va fer llarg suposo per la torrada que portava. Ara rectifico el comentari. Moltes gràcies per la informació.
    Una pregunta, un cop ja has passat aquest sender i estàs a la vall de Cabús, nosaltres vam passar pel lloc on guarden les vaques el qual es trobava obert, però en el cas que estiguessin les vaques saps per on es podria passar?

• Photo of coper_taro
    coper_taro Aug 26, 2023

Pel mig,on hia les vaques es el únic camí,bueno.... pots carregar te la bici al coll i tira muntanya amunt,jajajaaj,però és millor pasar per 9n estan,jo he pasat molts cops amb les vaques i cap problema