Benicàssim - València

-7 ft
May 17, 2023
May 2023

near Benicàssim, Valencia (España)

La Dominique vola demà cap a Suïssa. Tenim la furgo espatllada, així que haurà d'anar fins a Manises en tren. Espera! "I si hi anem en bici?"

Dit i fet. Sortim pedalant des de la Plana Alta, passem per la Plana Baixa (esmorzaret a Grau de Moncofa), pel Camp de Morvedre i per l'Horta Nord (menú a la Casa de Jubilats de Meliana). Entrem a València pel barri de Benimaclet, i la travessem fins al de Montolivet, on el meu amic Oriol ens obre les portes de casa seva per dutxar-nos i guardar les bicis.

M'acomiado de l'aventurera bernesa i me'n vaig al poliesportiu del barri a veure com el meu amic juga a tennis amb uns "borjamaris" que no paren de dir-se "nano". Després, anem al bar Canada a veure com el City de Guardiola destrossa el Reial Madrid a les semifinals de la Champions i fa plorar i renegar totes les amebes de Vox que ens rodegen.

Demà me'n torno a Benicàssim, encara no sé si en tren on en bici...