ANTALYA-YEŞİLÇAM BİSİKLET VE YÜRÜYÜŞ YOLU

Photo ofANTALYA-YEŞİLÇAM BİSİKLET VE YÜRÜYÜŞ YOLU Photo ofANTALYA-YEŞİLÇAM BİSİKLET VE YÜRÜYÜŞ YOLU Photo ofANTALYA-YEŞİLÇAM BİSİKLET VE YÜRÜYÜŞ YOLU

January 9, 2022
January 2022

near Akkuyu, Antalya (Türkiye)

Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin projelendirdiği bir gezi yolu, burayı yürüyerek ya da bisikletle yapabilirsiniz. Ben Konyaaltı'ndan kayda başladığım için 35 km olarak çıktı. Eğer teleferiğe dönüşteki Yeşilçam başlangıç noktasından başlayıp Hurma'da sonlandırırsanız 20 km olmaktadır.
Gökdere'yi geçtikten 2 km kadar sonra solda şelale levhasını göreceksiniz, sadece 100 mt içeride. Dönün ve burayı da gördün, mevsim yaz ise serinlemeyi de unutmayın.

Anayoldan ayrıldıktan hemen sonrasında bu levha var

Kavşak

PictographSummit Altitude 812 ft

• Mehmet Fatih Rüstemoğlu Feb 22, 2024

Merhabalar, biz bir rota uygulaması yapıyoruz. Onun için sizin rotalarınız ve resimlerinizle ilgileniyoruz. Sizinle irtibata geçmek istiyorum. İrtibat mail : @