Z Kórnika ku morzu. Dzień 3. Miały - Drawno

Photo ofZ Kórnika ku morzu. Dzień 3. Miały - Drawno Photo ofZ Kórnika ku morzu. Dzień 3. Miały - Drawno Photo ofZ Kórnika ku morzu. Dzień 3. Miały - Drawno

one day 4 hours 31 minutes
August 1, 2019
July 2019

near Miały, Województwo wielkopolskie (Rzeczpospolita Polska)

Trzeci dzień wędrówki i trzecia puszcza do przebycia, tym razem Drawska. Trasa ciężka logistycznie ale w pomoc przychodzą bardzo dobrze oznakowane szlaki turystyczne Drawieńskiego Parku Narodowego. Miejscami trochę spowolnią nas piaski i wytrzęsą bruki (np. Droga Solna od Moczeli) ale widoki i urokliwe miejsca które napotkałem warte są tych trudów. Najładniesze fragmenty trasy to przejazd przez most nad Jeziorem Ostrowite oraz jazda wysoką skarpą nad Drawą od Zatomia do Barnimia niebieskim szlakiem rowerowym. Warto zwrócić też uwagę na kilka zabytków, w tym na ciekawy kościół w Barnimiu, młyn wodny i pałac w Przelewicach. W sezonie w weekendy ciężko znaleźć nocleg w Drawnie.

PictographBridge Altitude 225 ft

Most przez Jez. Ostrowite

PictographPicnic Altitude 285 ft

miejsce postojowe z widokiem na Drawę