z Kórnika do Czech dzień 6 Głuchołazy - Lądek Zdrój

Photo ofz Kórnika do Czech dzień 6 Głuchołazy - Lądek Zdrój Photo ofz Kórnika do Czech dzień 6 Głuchołazy - Lądek Zdrój Photo ofz Kórnika do Czech dzień 6 Głuchołazy - Lądek Zdrój

2 days 17 hours 25 minutes
August 1, 2021
July 2021

near Głuchołazy, Województwo opolskie (Polska)

Wyjazd z Głuchołaz trochę pod górę ale już po przekroczeniu granicy teren się wypłaszcza. Dalej prawie do granicy drogi asfaltowe. Najpierw krótko trasą rowerową nr 6242, potem do Javornik nr 6041. Czując pewien zapas sił nie pojechałem z Javornik główną drogą przez Travnę i Przełęcz Lądecką ale skręciłem w prawo za miastem szlakiem rowerowym nr 6044. Pierwsze kilometry to ciągły podjazd ale po asfalcie aż prawie do polany Nad Trawnou. Tam zmieniłem szlak na zielony 6222 i w poszukiwaniu granicy zajechałem na Borówkową Górę, gdzie wieża widokowa. Zjazd szlakiem czerwonym do Przełęczy Rożaniec nie nadaje się do jazdy (kamienie i wystające korzenie) ale zaraz za przełęczą zaczyna się droga do Orłowca i dalej do Lądka Zdroju. Korzystałem z dokładnego atlasu Szlaki turystyczne pogranicza nysko-jesenickiego (1:40 000, Studio Plan).