z Kórnika do Czech dzień 2 Koźmin Wlkp.- Syców

Photo ofz Kórnika do Czech dzień 2 Koźmin Wlkp.- Syców Photo ofz Kórnika do Czech dzień 2 Koźmin Wlkp.- Syców Photo ofz Kórnika do Czech dzień 2 Koźmin Wlkp.- Syców

July 30, 2021
July 2021

near Koźmin Wielkopolski, Województwo wielkopolskie (Polska)

nadal unikam dużego ruchu wybierając lokalne, mało ruchliwe drogi. W Koźminie zboczyłem by po raz drugi odwiedzić najlepiej zachowany cmentarz żydowski w Wielkopolsce. Przejazd przez miasto przyjemny przez Park Zamkowy. Okolice Rozdrażewa nieco monotonne dopóki za Biadkami nie wjechałem w Dąbrowy Krotoszyńskie. Trakt leśny brukowany. Od Odolanowa kierunek na Sośnie. W Granowcu w centrum wsi drewniany krzyż Pawła Brylińskiego. Po raz kolejny wizyta przy korkowym pałacu w Mojej Woli. Nic się nie zmieniło od ostatniego razu. Do Klonowa drogą leśną przez Lasy Rychtalskie, trochę piasku przy końcu ale oto wjeżdżam już do Śląska. Za Międzyborzem pierwszy poważniejszy podjazd ul. Sycowską i następny przed Świętym Markiem. Tamże, przed Sycowem piękna drewniana świątynia.

Photo ofKoźmin Wielkopolski - cmentarz żydowski Photo ofKoźmin Wielkopolski - cmentarz żydowski Photo ofKoźmin Wielkopolski - cmentarz żydowski

Koźmin Wielkopolski - cmentarz żydowski

PictographFlora Altitude 312 ft
Photo ofrezerwat przyrody Dąbrowa koło Biadek Krotoszyńskich Photo ofrezerwat przyrody Dąbrowa koło Biadek Krotoszyńskich Photo ofrezerwat przyrody Dąbrowa koło Biadek Krotoszyńskich

rezerwat przyrody Dąbrowa koło Biadek Krotoszyńskich

PictographPhoto Altitude 302 ft

Moja Wola - pałac

PictographIntersection Altitude 314 ft

skrzyżowanie

skręcamy w prawo główną drogą