Yaylaköy-Gediz-Murat Dağı ( Köroğlu Dağlarından Murat Dağına 9 ncu Gün)

Photo ofYaylaköy-Gediz-Murat Dağı ( Köroğlu Dağlarından Murat Dağına 9 ncu Gün) Photo ofYaylaköy-Gediz-Murat Dağı ( Köroğlu Dağlarından Murat Dağına 9 ncu Gün) Photo ofYaylaköy-Gediz-Murat Dağı ( Köroğlu Dağlarından Murat Dağına 9 ncu Gün)

August 2, 2022
July 2022

near Yaylaköy, Kütahya (Türkiye)

20 temmuz-02 Ağustos 2022 tarihleri arasında yapmış olduğum Köroğlu Dağlarından Murat Dağına turumun 9 ncu günü olan 28 Temmuz 2022 de izlediğim rota.

YAYLAKÖY

GEDİZ

GÜMÜŞLÜ

ÇEŞME

MURATSUYU

ÇEŞME

MURAT DAĞI

puhu Jul 4, 2023

Merhaba, öncelikle sizi içtenlikle tebrik ediyorum ve her daim güvenli yolculuklar dilerim. murat dağı kayak merkezi'nden itibaren murat dağı zirvesine giden bir yol gözüküyor haritada, acaba siz hiç bu yoldan yüklü bisikletle zirveye çıktınız mı?

• Photo of Şafak Yollarda
    Şafak Yollarda Jul 5, 2023

bwv1042 ben bu yolu zaten ful yüklü aldım www.safakomac.com blog sayfamı okuduğunda nasıl bir macera olduğunu görürsün,selamlar.

puhu Jul 5, 2023

evet neredeyse tüm blogunuzu okudum, bu maceranızı da okumuştum baltalı gölü devamında olanları anlattığınız. benim sorduğum orada ayrı bir yol var zirveye çıkan acaba o yolu geçtiniz mi anlamındaydı. çengovit'e gidişiniz ve oradaki yol durumunu anlatışınızdan yola çıkarak sordum bunu. belki burada zirveyi zorlamışsınızdır diye düşünmüştüm. o taraflara doğru yol alacağım ve yazılarınız&fotoğraflarınız oldukça faydalı oluyor.

• Photo of Şafak Yollarda
    Şafak Yollarda Jul 5, 2023

Kayak merkezinin yanından zirveye yol var.Zirveyi denemedim,Murat Dağına tırmanmak ve yol almak bana kafi geldi.

puhu Jul 5, 2023

doğrudur, o da ayrı bir keyif. tekrar burada ve blogunuzda rotalarınızı ve yazılarınızı paylaştığınız için teşekkür ederim. kim bilir belki bir gün yollarda karşılaşır tanışırız. selamlar, sağlıklı günler.

• Photo of ferdimen
    ferdimen Aug 2, 2023

Şafak ağabeyden 1 yıl önce kayak merkezinin yanından zirveye aşağıdaki rotayı kullanarak çıkmıştım. Aynı yolu geri döneceğim için yüklü çıkmanın bir anlamı olmadığından ben yüklerimi kayak merkezinde güvenliğe emanet edip öyle yola devam etmiştim. https://tr.wikiloc.com/bisiklet-turu-rotalari/2021-09-17-murat-dagi-murat-dagi-zirve-kucukler-camyuva-mesudiye-84063523

Aşağıdaki videoyu izleyip yol hakkında kısmi bilgiye sahip olabilirsiniz.

puhu Aug 2, 2023

@ferdimen teşekkür ederim bilgilendirmeniz için. hemen rotaya ve videoya bakacağım. sizlerin tecrübeleri bana oldukça yardımcı oluyor ve farklı bakış açıları katıyor. bir de size geçenlerde bir e-posta göndermiştim, müsait bir zamanınızda cevap verebilirseniz memnun olurum.

• Photo of ferdimen
    ferdimen Aug 2, 2023

Hangi adresime gönderdiniz bilmiyorum ama tüm maillerimi kontrol ettim ama sizden gelen bir posta göremedim. Lütfen aşağıdaki adrese tekrar gönderirmisiniz.
    kizilferdi@gmail.com

puhu Aug 2, 2023

ferdimen@ adresine göndermiştin yanılmıyorsam 24 temmuz tarihinde. az evvel bu belirttiğiniz gmail adresine de e-posta gönderdim. teşekkürler.