Yassıören kizilcaali, Çanakça keşifler bir başka heyecan mutluluk

Photo ofYassıören kizilcaali, Çanakça keşifler bir başka heyecan mutluluk Photo ofYassıören kizilcaali, Çanakça keşifler bir başka heyecan mutluluk Photo ofYassıören kizilcaali, Çanakça keşifler bir başka heyecan mutluluk

12011
August 23, 2020
August 2020

near Firuzköy, İstanbul (Türkiye)

1.hedef Yassıören kizilcaali arası patika. Çok sıkıntı yol sağdan gittim belki birdahakine soldan giderim belkiiz yoktu. Yarısında 2 kizilcaali gölet yolun yarısından ilersitekerlekler yolda çamurda derin izler açmış 8puanlik kötü yol ortam güzel oltaci cadircilar. 3.dag yolundan Çanakça ya ulaşmak hayal oldu. Tepelerde cephane sığınaklar varmış. Gecirmezler dediler. 4canakca daki dizi seti yüksek ihtimal hiç olmamış 5 canakcadaki haritalardaki. Kilise de hikaye. Çıktı.6. İzzettin bahşeyiş göl kenarı patika 2.kez geçtim. 3. Olmaz. Ama atmosferin tadı başka çamurları temizlemeye tornavida misali, zincir deki çamurları temizlemeye fırça. Sineye be,. Toprak ıslak yoldan geçerken şart oldu, bilgi almak önemli sadece teknoloji değil insan sozleride öne geçebiliyor

Yarısı dik yürüdüm. Sonrasını. Sürmeye çalıştım

5 dk dinlendim

Km saati sıkıntılı bozuk gibi

• Photo of Engelsiz Pedal
    Engelsiz Pedal Aug 26, 2020

Mustafa Merhaba,

Kanal İstanbul'un geçeceği söylenen güzergahta pedallamak istiyoruz. Bölgeyi biliyorsan senden yardım alabilir miyiz veya bu turu birlikte yapabilir miyiz?

• Mehmet Fatih Rüstemoğlu Feb 23, 2024

Merhabalar, biz bir rota uygulaması yapıyoruz. Onun için sizin rotalarınız ve resimlerinizle ilgileniyoruz. Sizinle irtibata geçmek istiyorum. İrtibat mail : @