VOLTA PER LA COMARCA DEL LLUÇANES AMB GRAVEL.

March 20, 2021
March 2021

near Olost, Catalunya (España)

Volta molt complerta i bonica, per el terreny i contrastos de paissatges, de gran part del Lluçanes. Un recorregut ideal amb bici de Gravel amb 40% de pista i un 60% de carretera, sempre amb poc tráfic com es costum per aquesta zona. Les zones de pistes son ciclables, només hi ha un punt curt una mica técnic, en general hi alguna que altre pujada dura peró res que no es pugui pujar estant mitjanament en forma i anant amb la calma. Es un recorregut que sortint d'Olost passa per localitats com Alpens, Santa Eulalia de Puigoriol, Santa Creu de Jutglar, la Torre d'Oristá, Sant Feliu Sassera, Orista i per acabar de nou a Olost.

La pista que va desde Alpens direcció Lluça, uns 6 Kms es senzillament espectacular com la pista final que ens porta cap a Oristá.

Es una volta per gaudir.la en plan tranquil, al passar per varios pobles hi ha opcions per menjar i beure. Recomano la Fonda d'Alpens per esmorzar i la fonda Sala d'Olost per dinar.

P.D veig que Wikiloc ha calculat un desnivell total de 1040 metres quan en realitat el meu Garmin em va registrar quasi 1300 metres dada que es molt més creíble.