Volta pel Baix Llobregat i Mirador Aeroport

Photo ofVolta pel Baix Llobregat i Mirador Aeroport Photo ofVolta pel Baix Llobregat i Mirador Aeroport Photo ofVolta pel Baix Llobregat i Mirador Aeroport

-2 ft
March 19, 2021

near El Prat de Llobregat, Catalunya (España)

Sortim del centre del Prat de Llobregat i anem a buscar el passeig que va paral·lel al riu Llobregat, direcció Sant Boi. Aquest passeig és molt agradable, amb diferents alternatives, asfaltades o de ferm amb grava compacte. De tant en tant hi ha zones amples amb gespa i taules, molt agradable.
Passem de llarg el centre d'informació del Parc Agrari del Baix Llobregat i continuem fins a Sant Boi. Aquí agafem un carril bici pel que creuarem la ciutat de sud a nord, fins que aquest acaba, i a mà dreta enfilem una carretereta que ens porta fins a la Colònia Güell, on gaudim de diversos testimonis de l'arquitectura modernista (la casa del Mestre, la casa del Metge, la Cripta de la Colònia Güell, entre d'altres).
Continuem camí fins a la rotonda, on anem a buscar altra vegada el camí paral·lel al riu, entre camps de conreu.
Just abans de creuar per sota les vies del tren, ens desviem a la dreta per anar a buscar el camí de la Bomba, tot deixant a banda i banda camps farcits de carxoferes. Continuem pel camí de la Ribera i enllacem altre cop amb el passeig que hem agafat al principi de la ruta, però aquesta vegada seguim fins arribar al mirador dels avions, on hi han uns bancs de pedra per poder contemplar-los... ni un no n'hem vist!...amb la pandèmia el trànsit aeri està sota mínims.
Deixem el mirador i agafem un carril bici que ens acompanyarà fins a la platja del Prat (aquí fem parada i fonda amb un pic-nic a la sorra). Desfem camí fins el mirador d'abans i continuem ara en direcció el Prat per un carril bici que no deixarem fins al centre de la població.