Volta als Ports

2 days 7 hours 33 minutes
April 10, 2024
April 2024

near Tortosa, Catalunya (España)

1. Tortosa a Valdealgorfa per la via verda, al túnel de l'equinoccio no hi havia cap cartell de prohibit passar, només un cartell que deia, a banda i banda, que aquest tram no formava part de la via "acondicionada", ni tan sols deia, com ho posaven a tots els altres túnels, que l'usuari passava sota la seva responsabilitat, aqui no ho deien però fàcilment es dedueix que aquí també.

2. Valdealgorfa a Morella, només amb un punt conflictiu al km 122,5, la idea era seguir pel marge del riu fins la carretera però en arribar a la riu Monroyo y per passar al camí que surt de Mas de Yil em va semblar que em posava dins de les propietats i vaig optar per seguir per la pista que seguia un itinerari de btt, una mica mes endavant la pista va passar a ser un camí i una mica mes i vam haver de caminar, per terreny fàcil, uns 100m fins a trobar una altra pista, i ara ja seguint bones pistes fins arribar al santuari de la Virgen de la Fuente, al final coincidint amb el GR-8 (al wp previ a aquest tram poso foto amb el mapa del que intento explicar), desconec si hi ha millor alternativa. Després d'Herbers forta pujada al Port de Torre Miró!

3. Morella a Tortosa, seguint la ruta de

amb una petita variant per evitar un tram de l'N-232 anant pel traçat del que queda de la carretera antiga, molt cómode de fer, tant de pujada com de baixada (el dia abans). El canvi de sentit respecte al track que ens va donar la idea ha fet molt menys feixuga aquesta etapa.

Mes wp a...

Deixem camí a Arnes

PictographTunnel Altitude 1,707 ft

PictographTunnel Altitude 1,705 ft

A la foto es veu el punt de llum de l'altra entrada del túnel

PictographInformation point Altitude 1,535 ft

Cartells informacions

Valdealgorfa

PictographInformation point Altitude 1,776 ft

La Fresneda

A la foto no es veu prou be però els arcs entre edificis no son per decorar sinó per aguantar la pared que es cau

PictographInformation point Altitude 1,842 ft
Photo ofAqui confirmem hi ha carretera de Ràfels a Fuentespalda Photo ofAqui confirmem hi ha carretera de Ràfels a Fuentespalda Photo ofAqui confirmem hi ha carretera de Ràfels a Fuentespalda

Aqui confirmem hi ha carretera de Ràfels a Fuentespalda

Ràfales a Fuentespalda

Plaça l'Ajuntament

Gorgs al riu Tastavins

Ermita Virgen de la Fuente

Photo ofErmita/santuario Virgen de La Fuente Photo ofErmita/santuario Virgen de La Fuente Photo ofErmita/santuario Virgen de La Fuente