Volta al Triglav National Park (Eslovènia) amb bicicleta

Photo ofVolta al Triglav National Park (Eslovènia) amb bicicleta Photo ofVolta al Triglav National Park (Eslovènia) amb bicicleta Photo ofVolta al Triglav National Park (Eslovènia) amb bicicleta

September 23, 2009

near Hrušica (Slovenia)

Volta al PN Triglav (Eslovènia) amb bicicleta. Ruta circular de 220km (no portàvem GPS, així que al senyalar el recorregut manualment, wikiloc s'ha menjat uns quants kms) realitzada en dues etapes. La primera etapa (140km) té com a punt de sortida Jesenice, tot passant per Blejska Dobrava, Bled, Bohinjska Bistrica, Podbro, Tolmin, Kobarid, Srpenica i Bovec. La segona etapa (80km) comença a Bovec i travessa Trenta, Vršič (pas més alt d'Eslovènia, amb 1611m), Kranjska Gora, amb arribada a Jesenice. Tot el recorregut transcorre per carreteres secundàries asfaltades en bon estat, sota un seguit de muntanyes amb un verd espectacular i el blau turquesa del brutal riu Soča.

Aprofitant l'avinentesa, vam aparcar les bicicletes i vam fer el pic Triglav (2864m). També vam fer el trekking dels 7 llacs amb un parell de dies.