Volta a l'Estany de Banyoles en bicicleta BH vintage

Photo ofVolta a l'Estany de Banyoles en bicicleta BH vintage Photo ofVolta a l'Estany de Banyoles en bicicleta BH vintage Photo ofVolta a l'Estany de Banyoles en bicicleta BH vintage

39 minutes
March 1, 2013
March 2012

near Banyoles, Catalunya (España)

volta a l'estany de banyoles, un passeig molt facil, i molt agradable, molt recomanable, jo anava amb una bicicleta BH de mes de 40 anys que em vaig restaurar.
el passeig transcorre pel carril bici de banyoles, i per un tram de terra i una part de carretera del terme de porqueres, que ara hi han fet un voral al costat ideal per pasar amb bici i a peu evitant l'antic perill que hi havia al passar per la carretera.

si no disposeu de bicicleta propian tambe les podeu llogar, n'hi ha per a tots els gustos.

aquesta es una ruta molt bona per fer en familia, ja que esta a l'abast de tothom, perque es molt plana i facil de fer.

• Photo of Alson
    Alson Mar 25, 2013

un plaer de ruta, molt suau i molt maca, es una ruta per fer-la tranquilament.