Volta a la plana de la Selva i capçalera de l'Onyar

Photo ofVolta a la plana de la Selva i capçalera de l'Onyar Photo ofVolta a la plana de la Selva i capçalera de l'Onyar Photo ofVolta a la plana de la Selva i capçalera de l'Onyar

July 6, 2013
July 2013

near Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

Santa Coloma de Farners-Riudarenes-Vilobí d'Onyar-Salitja-Sant Dalmai-Onyar-Brunyola-Santa Coloma de Farners. En ciclocross single speed per pistes de grava, corriols i alsfalt.

Sortida fàcil i pràcticament planera excepte la pujada a Brunyola, que transcorre per la part central de la comarca de la Selva on podem contemplar gran varietat de paisatges: pollancredes, camps i conreus, boscos, turons i l'encant dels pobles com Salitja o Brunyola. A Sant Dalmai ens desviem una mica per contemplar el bosc de ribera, l'Onyar i la presa de Can Borra, una delícia pels sentits!!! Continuem per carretera fins a Brunyola i descendim cap a Santa Coloma pel camí dels avellaners.
El camí passa per l'ermita de Serrallonga però està molt malmès és millor continuar per carretera fins a Santa Coloma Residencial on retrobem de nou la ruta fins a Santa Coloma.

Aquesta ruta es pot fer perfectament amb una bici de ciclocross, singlespeed o BTT lleugera.