Volta a Collserola des de Poblesec

December 31, 2022
December 2022

near Poble Sec, Catalunya (España)

Sortint des del Paral·lel, de la parada de metro de Poble-sec, enfilem cap al Besòs tot creuant la trama urbana de Barcelona més o menys per on convé segons la disponibilitat de carrils bici. En aquest cas, vam creuar el riu després de creuar Sant Andreu. A Santa Coloma de Gramenet només hi entrem de passada per anar pujant pel passeig del Besòs direcció Montcada i Reixac. Un cop a Montcada, resseguim el riu Ripoll passant per Ripollet fins al pont per vianants i bicis que connecta amb Cerdanyola del Vallès. Creuem Cerdanyola per vies ràpides i enfilem cap a Sant Cugat pel carril bici que creua les zones properes a la universitat autònoma de Barcelona. Tot seguit creuem Sant Cugat centre, Mira-sol i agafem un camí de muntanya no massa complicat direcció el Papiol. Un cop creuat aquest troç de parc natural de Collserola baixem el riu Llobregat deixant a banda i banda el Papiol, Pallejà, Molins de Rei, Sant Vicenç dels Horts, Sant Feliu de Llobregat, Santa Coloma de Cervelló, Sant Joan Despí, Sant Boi de Llobregat Cornellà de Llobregat i, quan entrem a l'Anella verda del Prat de Llobregat ja creuem per últim cop el riu i ens dirigim novament cap a Barcelona per la gran via - primer per l'Hospitalet de Llobregat.