Vilafranca del Penedès

May 3, 2014
May 2014

near Vilafranca del Penedès, Catalunya (España)

Vilafranca del Penedès, La Granada, Santa Fe del Penedès, Can Cartró, El Coral del Mestre, Puigdàlber, Les Cabanyes, Pacs del Penedès, Vilafranca del penedès.

Hem fet aquesta ruta 4 adults amb nens i nena d'1 any (amb cadireta), 4 anys (remolcat amb la Trail Gator), 5, 7 i 8 anys. Aquesta ruta l'hem tret d'un llibre que em van regalar per Sant Jordi que es diu 'Les Rutes en Bicicleta del "Cavallfort"'. Val a dir que hem modificat l'inici d'aquesta ruta, segons el llibre, per estalviar-nos la carretera.
Com podeu veure ens ho hem agafat amb molta calma ja que hem parat a dinar de picnic, a jugar a futbol i fer un cafè.
La ruta i l'entorn són immillorables, plens de vinyes i caves. La gent autòctona de la zona molt casolana i simpàtica. Està plè de pujades i baixades molt divertides. Recomanem la ruta a aquells que vulguin gaudir d'un dia de sol, tranquilitat i naturalesa per cortesia del Penedès.

• Photo of pishanessco
    pishanessco May 6, 2015

LA HARE hONIMU GRACIAS

• Marti 3 Dec 8, 2020

Ruta molt ben trobada, per camins en bon estat (amb alguna excepció molt breu com la pujada a Can Romaní, que tot i així és fa facilment amb la bicicleta a la mà).
    Com a millora, per tal d’evitar la part urbana del recorregut, a la Granada es pot agafar a mà dreta el camí del Pou Major i restaurant Fogons del Mas Botins (ruta q surt al openstreetmaps.org), que enllaça amb la ruta descrita una mica després de Santa Fe.