Vidreres-Torre Cartellà-Maçanet-Estanys Sils-Sant Sebastia-Castell St Iscle

Photo ofVidreres-Torre Cartellà-Maçanet-Estanys Sils-Sant Sebastia-Castell St Iscle Photo ofVidreres-Torre Cartellà-Maçanet-Estanys Sils-Sant Sebastia-Castell St Iscle Photo ofVidreres-Torre Cartellà-Maçanet-Estanys Sils-Sant Sebastia-Castell St Iscle

March 20, 2021
March 2021

near Vidreres, Catalunya (España)

Agradable ruta per la plana de la Selva, amb paissatges rurals molt oberts, excelents panoràmiques, boscos i algun indret emblemàtic d'interès natural o històric. Gens complicada, la qualifico com cicloturista ja que sempre va per pistes en bon estat i algun tram asfaltat. La pujada al castell de St Iscle és opcional, ja que és pujar i baixar pel mateix lloc; però malgrat faci pujada i ens agafi cap al final, amb les cames cansades, val la pena fer l'esforç.
Hem seguit el track publicat per la penya de l'ADAC al 2017, que no te pèrdua. Sols hem trobat problemàtic el pas per Torre Cartellà , i que potser obligarà a canviar una part del trajecte:
- el creuament de la N-II és una mica arriscat, a segons quines hores hi ha força trànsit;
- la pista que envoltava la casa ha quedat estroncada per les obres, ara aturades; hem pogut enllaçar amb a la ruta fen un petit desviament, però si continuen les obres de l'autovia aquest tram pot ser impracticable.