Via Verda -Terra Alta- (Camping Els Ports - Fontcalda)

Photo ofVia Verda -Terra Alta- (Camping Els Ports - Fontcalda) Photo ofVia Verda -Terra Alta- (Camping Els Ports - Fontcalda) Photo ofVia Verda -Terra Alta- (Camping Els Ports - Fontcalda)

December 6, 2015
December 2015

near Arnes, Catalunya (España)

Viewed 1946 times, downloaded 20 times

Sortim directament del Camping Els Ports i anem a buscar la Via Verda, primer provem per una pista que ens ens porta, seguin unes indicacions a connectar amb la via verda, tot i que el camí no esta en bones condicions. Arribem a l'estació de Arnes-Lledó i seguim per la Via verda, la via segueix el tram de l'antiga via de tren passant molts túnels amb il·luminació artificial, tot i que un frontal és d'ajuda ja que alguns cops falla il·luminació. Anem passant per les antigues estacions de Horta de Sant joan, Bot, Prat del Comte i arribem a l'Àrea de Pícnic de la Fontcalda. Nosaltres baixem fins els Estrets de Fontcalda on hi ha un font a 25º i una església i Balneari. Dinem aquì i tornem pel mateix camí, que ara fa pujada. L'ultim tram, des de l'estació de Arnes-Lledó fins el Camping el fem diferent per anar a buscar la carretera principal.