Via Verda Passa Païs (Parc Natural regional Haut-Languedoc)

Photo ofVia Verda Passa Païs (Parc Natural regional Haut-Languedoc) Photo ofVia Verda Passa Païs (Parc Natural regional Haut-Languedoc) Photo ofVia Verda Passa Païs (Parc Natural regional Haut-Languedoc)

one day 3 hours 31 minutes
September 8, 2023
August 2023

near Mazamet, Occitanie (France)

La via verda Passa Païs té gairebé 80 quilòmetres per gaudir de la natura entre Tarn i Hérault i utilitza l'antiga línia de ferrocarril que unia Mazamet i Bédarieux.
Nosaltres la vàrem fer en dos dies amb nens i tot molt bé, sense problemes. Ens va impressionar moltíssim la seva bellesa i tota la infraestructura de la via verda, tot molt ben senyalitzat amb entrades i sortides a tots els pobles amb els seus pàrquings corresponents, etc.
La nostra logística va ser la següent:
Vàrem passar nit al càmping Les Cerisiers du Jaur de Saint Pons de Thomières (mig del camí), i amb un parell de vehicles vam fer els moviments necessaris per fer-la sencera sense repetir cap tram.
El primer dia vam sortir de Mazamet (poble molt maco on trobem una passarel·la gratuïta, no apte per a gent amb vertigen) fins a Saint Pons de Thomières 37km i l'endemà de Saint Pons de Thomières fins a Bédarieux 36km, passant pel poble medieval d'Olargues amb parada obligatòria pel seu encant. Aquí a Olargue és on creuarem el pont Eiffel amb les nostres bicis.