Via verda del carrilet amb nens (segona jornada Amer-Girona)

Photo ofVia verda del carrilet amb nens (segona jornada Amer-Girona) Photo ofVia verda del carrilet amb nens (segona jornada Amer-Girona) Photo ofVia verda del carrilet amb nens (segona jornada Amer-Girona)

May 14, 2014
May 2014

near Amer, Catalunya (España)

Via Verda del Carrilet en Família, etapa 2 Amer-Girona

Aquesta segona jornada no és tant maca com la primera. El traçat és més monòton i conviu durant bona part del trajecte, amb el transit motoritzat al costat de la via.
Remarcar el tram de pujada que hi ha abans del pantà del Pasteral.
Quan s’arriba a Salt, hi ha dues opcions: la primera és prendre la ruta de l’esquerra (Pals indicadors), que travessarà Salt pel Nord, seguint rieres i camps d’horta. La segona, que prenem nosaltres, passa pel mig de la Vila i ens permetrà de dinar en un restaurant.
Després de dinar, fem una parada de rigor en un parc infantil i continuem els darrers quilòmetres que sense complicació ens deixaran a Girona, concretament davant de la Catedral.