Via verda de la vall de zafán (GRMANIA-Bici 6-7/11/2012)

one day 4 hours 51 minutes
November 7, 2012
November 2012

near Roquetas, Catalunya (España)

Un grup de tres ciclistes de GRMANIA-Bici varem fer la Via Verda de la val de Zafàn, tot sortint de Roquetes a Valdealgorfa on varem fer nit i tornada l'endemà.

Via verda molt recomanable.

La pujada fins a Valdealgorfa una mica dura per el vent de cara que ens varem trobar.

Recomanem portar aigua i una bona llum, doncs en alguns dels nombrosos túnels que hi ha els brètols han malmès les instal·lacions d'enllumenat i no es veu res.

Per altra banda, mes amunt de Benifallet, no hem trobat cap establiment on poder fer una parada beure o menjar (sort dels entrepans i l'aigua) per acabar d'adobar, el restaurant de Valdealgorfa era tancat per descans setmanal (dimarts).

Hem fet nit a la casa rural "Corral del Valero", molt bé.

• Photo of rafa.1avada
    rafa.1avada Apr 28, 2013

Volen fer aquesta via verde per el mes de Juny 2013, en pots donar el telefon d'aquesta casa rural i quin cost vas tenir,
    cuantes horas de Tortosa fins a Valdeagorfa.