Via Augusta de Barcelona a Girona

October 23, 2016
October 2016

near Barri Gòtic, Catalunya (España)

Aquesta era la ruta de la Via Augusta. sortint de Barcelona cap al nord, cap a Girona
Que passat molt de temps. passa a denominar-se carretera de Ribes.
Essent abans, el camí ral que es dividia a Granollers. Cap a la dereta a Girona i cap a amunt cap a Ribes i Puigcerdà

Sortim del metro L1 TRINITAT VELLA.
Escales amunt-Sortida Via Barcino, carrer del Tossal i arribem a la nostra carretera.
He fet el recorregut en dos trams, per això dels discos vermell amb una franja blanca.
A la foto es veu al carrer Mallorca, on hi h la benzinera, on he fet el canvi del recorreguts.EL trac pel Compegps, ha ballat quan els he ajuntat.No feu cas de la línia recta que ha fet. He acabat al metro/tren del Clot.. També ha invertir les hores del primer tram. L'altre tram he sortit de la Plaça Sant Jaume, hi havia força gent fent aquell camí antic , sense saber-ho. quan he arribat a l'arc de Triomf, he quedat alliberat. Per als cotxes, era direcció prohibida
He estat 40 minuts fent cada tram. total 1h 20. Semafors, fotos gent
SI voleu veure les fotos i més . clikeu a la següenta línia en blau.
Entre 2018 i 2019.Obres al carrer Gran, han pacificat la circulació, fent-la en dos trams.Un per cada direcció. Encara resten edificis que varen veure els desplaçaments d'altres temps