Photo ofVélodyssée 2022: Camping Piou de Pielle - Mamisan - Lac de Biscarrose et de Parentis (Dia 4) * Eurovelo 1 Photo ofVélodyssée 2022: Camping Piou de Pielle - Mamisan - Lac de Biscarrose et de Parentis (Dia 4) * Eurovelo 1 Photo ofVélodyssée 2022: Camping Piou de Pielle - Mamisan - Lac de Biscarrose et de Parentis (Dia 4) * Eurovelo 1

September 6, 2022

near Le Grand Pont, Nouvelle-Aquitaine (France)

Ha plogut durant la nit, però hem pogut dormir bastant bé. El cos ja comença a estar més acostumat.

Sortim tard ja que la pluja no ens abandona fins gairebé les 10 del matí. Esmorzem dins de la tenda mentre contemplem com una parella de cicloturistes alemanys, d'uns 60 anys, esmorzen sota la pluja amb l'impermeable posat.

Fins les 11 o 11.30 no marxem del càmping. De camí a Contis-Plage, notem el vent en contra que ahir ens empenyia. Un cop allà, ens retrobem amb l'EV1. Gaudim dels quilòmetres entre els pins i també patim a cada pujada. El vent en contra també es fa present en algun moment. Per sort, la temperatura és bona i el sol no es fa present a causa dels núvols.

Cal dir que el bosc de pins sembla que estigui parcel·lat. De vegades ens trobem amb zones de pins a mig créixer. Anem alternant pins petits, mitjans i grans. També arribem a esplanades, on només hi creixen arbustos. Aquí les móres permeten fer segons i tercers esmorzars. N'hi ha tantes que no cal ni baixar de la bici per recollir-les.

Però el camí del bosc s'acaba arribant a Mamisan. Allà veiem una gran fàbrica de paper i entenem d'on prové la matèria prima que l'alimenta.

A la ciutat, anem a comprar a un hipermercat, el Leclerc. Torna a ploure i hem d'esperar a que afluixi per anar a dinar. Avui se'ns ha fet tard i quan trobem una taula de pícnic ja deuen ser vora les 4 de la tarda.

Per sort, hem trobar un lloc per menjar al costat de la Promenade Fleurie, una impressionant col·lecció de flors que es pot visitar de manera gratuïta.

Això ens dona ànims per continuar el viatge. Arribem a un llac, on, ja tard, no ens queda altre remei que acampar en un càmping municipal força gran i amb gent propera a la nostra tenda.

A recepció preguntem si hi ha cap novetat sobre el tram tallat per l'incendi proper a la Dune du Pilat. Sembla que no, així que demà haurem de trobar un camí alternatiu.

Dia 1: Irún - Hondarribia - Hendaye (1a part)
Dia 1: Bayonne - Camping Les Pins Bleus (2a part)
Dia 2: Camping Les Pins Bleus - Cap Berton - Léon
Dia 3: Léon - Camping Piou de Pelle
Dia 4: Camping Piou de Pielle - Mamisan - Lac de Biscarrose et de Parentis
Dia 5: Lac de Biscarrose et de Parentis - Ychoux (1a part)
Dia 5: Viganòs - Arés (2a part)
Dia 6: Arés - Le Porge - Camping La Grigne
Dia 7: Camping La Grigne - Carcans Plage
Dia 8: Carcans Plage - Soulac-sur-Mer
Dia 9: Soulac-sur-Mer - Royan - Camping Ilot
Dia 10: Camping Ilot - Marennes-Hiers-Brouage
Dia 11: Marennes-Hiers-Brouage - Monthérault
Dia 12: Monthérault - Rochefort - La Rochelle