Photo ofUn cafè a Santes Creus (Reus-Vilallonga-la Massó-Vallmoll-Bellavista-Alió-Santes Creus i tornada per Aiguamúrcia) Photo ofUn cafè a Santes Creus (Reus-Vilallonga-la Massó-Vallmoll-Bellavista-Alió-Santes Creus i tornada per Aiguamúrcia)

January 26, 2019
January 2019

near Reus, Catalunya (España)

Ruta que podría fer-se perfectament amb una bici de gravel (jo vaig amb una all-mountain de 130 mm que em serveix "per a tot"), excepte potser uns 7-8 metres al sender que hi ha a Bellavista.

Un cop més, els pontets del Gaià entre Aiguamúrcia i Vila-rodona han desaparegut. I aquest cop, el Gaià ha fet molta feina (rassa acanalada d'un o dos metres d'altura) i no es pot passar. A tocat recular i fer carreterera. Llàstima., 15.000 euros que s'enduu el riu i aquest cop no han durat ni un parell d'anys. (això ho he tret del track, doncs ara ja no té sentit anar-hi).

Per la resta, el que sempre comento: una molt bona ruta si es té poc temps i es vol rodar ràpid una estona raonable sense massa preocupacions.

No havent-hi ja el tram per l'albereda del Gaià, un altre dia igual torno tal com hem anat o fent una mica me´s de tomb cap al Pla de Santa Maria, ja que de Santes Creus a Alió quasi tot el que hem fet és carretera o camí asfaltat.

DADES IBP:

Análisis detallado del track analizado como Bicicleta (BYC)
Dificultad de la ruta
68 BYC
Track : fit_3262_2019-01-26-08-06-16.gpx

Penalización condiciones del trayecto: 54 % ( > 50 % = MTB, < 50 % = RDB)
Fiabilidad del track original: B (744/70/0/-/-/70)
Nivel de corrección aplicado al track: 0
Distancia total: 78.5 Km mi / ft ?

Desn. de subida acumulado: 744.65 m

• Photo of Toneflinski
    Toneflinski Jan 30, 2019

Estirant cames !!
    El diumege vaig creuar el Gaia... fins quasi els genolls !!
    Ruta també Gravel, amb el CCAlcover... Alcover-Torredembarra-Alcover... ruta que no vaig poder grabar.. GPS no ok...? Tampoc es res de l'altra mon.
    Salut i pot-ser que lo de la "Corriolad".... uhm !!

• Photo of flonjall
    flonjall Jan 30, 2019

Si. A veure com va el febrer. Però les ganes hi són.

• Joan Ferrer i Gener May 9, 2021

No he vist Vilaplana per en lloc, em sembla que aquesta ruta no hi passa, si és així canvieu el títol si us plau

• Photo of flonjall
    flonjall May 10, 2021

Osti, tens raó.... VIlallonga, Vilarodona.... Vilaplana....és un lapsus que sovint tinc... Tb. em passava amb Capçanes i Cabacés.