Troya Bisiklet Festivali

September 19, 2022
September 2022

near Merkez, Çanakkale (Türkiye)

18.09.2022 tarihinde Çanakkale’de Troya Bisiklet Festivaline yakın dostumuz Kerim TOZLU ile katıldık. Sabah bisikletlerimizi araçlarımıza yükledik ve Çanakkaleye yola çıktık. Toplanma noktasına ulaştığımızda festival start almıştı ve bizde hemen bisikletlerimizi araçlardan indirip kurduk. Bisiklet grubuna yetişmek için pedallara asıldık. Biraz fazla hızlı gitmişiz ve grubu bir noktada bekledik. Grup geldiğinde onlara katıldık ve karanlık liman tarafından yolculuğumuza devam ettik. Balkon denilen bir notada molamızı verdik ve muz, su, enerji bar gibi ikramlarda bulunuldu. Burada biraz dinledik ve bir çok dostumuzla muhabbet etme fırsatı da bulduk. Moladan sonra Troya Müzesine doğru sürmeye devam ettik. Troya Müzesinde gösteriler yapıldı ve sandviç, içecek vb. ikramlarda bulunuldu. Burada dinlenildikten sonra rehberler eşliğinde Troya Müzesini gezdik ve bol bol fotoğraf çektik. Gezi sonrası dönüş yolunu kullanarak aynı şekilde bitiş noktasına ulaştık. Toplamda 55 km’lik güzel bir etkinliğin sonuna geldik.

Emeği geçen herkese teşekkürlerimizi sunarız.