Terrassa - Sant Cugat - Terrassa

March 9, 2014
March 2014

near Terrassa, Catalunya (España)

Ruta en bicicleta des de Terrassa (sortida des del Parc de Sant Jordi) fins a Sant Cugat (al pont del Ferrocarrils just al costat de la estació) i tornada a Terrassa.

La única diferència entre l'anada i la tornada, és al tram que creua Rubi. A l'anada hem creuat les vies dels Ferrocarrils per la pasarela existent i després de fer un curt descens per un terreny abandonat, hem anat a parar a un carrer que va per dintre un poligon industrial, fins arribar a la Avinguda de la Electricitat on només hem hagut de seguirla per arribar a Hospital General. Aquest tram és bastant lleig i amb la presència de molts de cotxes, sent diumenge com era, ja que la AP-7 i l'Hospital General estan molt aprop.

A la tornada, hem fet un recorregut diferent, seguint a la gent del BITER que ens els hem trobat durant el camí. En aquesta ocasió, hem creuat a través dels jardins de l'Hospital General i per un pont que esta just al davant hem creuat les vies del tren. Després hem creaut Rubi pel centre del poble i seguint la zona peatonal i ajardinada dels voltants de la estació. Aquesta altra variant és molt més agradable. Hi han molts menys cotxes, però hem d'anar amb compte perque hi han molts més peatons i criatures jugants pels parcs.

En general és una ruta fàcil i agradable per fer amb familia i que pel fet d'anar seguint tota l'estona la via dels Ferrocarrils, ens permet agafar el tren en molts punts per tornar a casa en cas que estem cansats o tinguem algun altre problema.

Només posar com a petit inconvenient, el tram entre la sortida de Terrassa i Les Fonts que a trams transcorre per una pista de terra amb bastanta terra i pedres. Nosaltres ho hem fet amb una Mountain Bike sencilleta sense problemes, però potser alguna bicicleta plegable o de passeig ho pot pasar pitjor en aquest tram.