Terrassa - Sabadell: ruta especial 'Amb bici a l'institut'

Photo ofTerrassa - Sabadell: ruta especial 'Amb bici a l'institut' Photo ofTerrassa - Sabadell: ruta especial 'Amb bici a l'institut' Photo ofTerrassa - Sabadell: ruta especial 'Amb bici a l'institut'

2022
April 14, 2012
April 2012

•   4.8 2 Reviews

near Terrassa, Catalunya (España)

Ruta dissenyada especialment com a proposta de sortida per fer amb un grup d'estudiants d'institut i per dinar a mig camí a la zona de lleure de Can Deu.

La sortida comença a l'estació de Renfe de Terrassa. El primer tram urbà passa pel carril bici de l'av. 22 de Juliol fins a l'estació de Terrassa-Est. Un cop allà, comencen els camins de terra i anem fins a la Masia de Can Figueres del Mas (darrera de l'Hospital de Terrassa) i després a la Masia de Can Canya. A continuació anem cap al nord, pel camí paral·lel al torrent de la Betzuca, és una pujada prolongada, on cal baixar de la bici puntualment, fins al Centre d'Informació Ambiental Bonvilar. Aquest és un bon lloc per fer una pausa per esmorzar i anar al lavabo. Dintre del centre hi ha una exposició permanent sobre la fauna, flora i camins naturals de la zona.

Un cop hem agafat forces, continuem per camins dintre dels boscos públics de Can Bonvilar, en una llarga baixada molt agradable, fins als terrenys agrícoles que hi ha a les afores de Sabadell. Entrem a la trama urbana de Sabadell per un camí de ronda que voreja el barri de Can Llong, fins a l'avinguda de Matadepera. Per aquest vial hi ha un carril bici que ens porta a la zona de lleure de Can Deu, on fem la parada per dinar. Hi ha moltes taules de picnic i graelles. Cal fer la reserva i abona un import, al tel. 93 727 39 64.

Després de dinar, tornem a Terrassa per un camí en sentit nord, al costat dret de la carretera. En un punt cal creuar la carretera, tot i que hi ha bona visibilitat caldrar parar força atenció als cotxes. Seguim per camins fins a la Torre de Mossèn Homs, i continuem pel camí vell de Sant Quirze a Matadepera, on passem pels horts urbans, i arribem a l'antic baixador de Torrebonica. Un cop allà tornem al mateix punt de sortida per l'av. 22 de juliol.

• Photo of ofalques
    ofalques Jan 7, 2017

La ruta es pot seguir molt bé i té unes vistes de St. Llorenç molt boniques.

• Photo of Cerveciclando
    Cerveciclando May 6, 2022

Ruta facileta ideal per redescobir l'entorn.