SUD-EST ASIÀTIC (33) Rohal-Ben Mealea-Siem Reap

Photo ofSUD-EST ASIÀTIC (33) Rohal-Ben Mealea-Siem Reap Photo ofSUD-EST ASIÀTIC (33) Rohal-Ben Mealea-Siem Reap Photo ofSUD-EST ASIÀTIC (33) Rohal-Ben Mealea-Siem Reap

August 23, 2013
December 2011

near Phumĭ Chŭb Kraôm, Siem Reap (Cambodia)

77 kms i 50 metres de desnivell positiu. Etapa plana i de molt bon rodar, paisatgísticament molt bonica i semblant a l'anterior, amb continues estampes de la vida rural cambodjana. Igual que l'anterior, aquesta etapa ens té reservada una interessant visita arqueològica. Aquesta vegada es tracta del temple de Beng Mealea, una impressionant construcció jemer de principis del segle XII, d'estil molt semblant al d'Angkor Wat i que es troba mig derruït i immers enmig de la espessa jungla. Lluny de ser un inconvenient, aquest fet aporta encara més encant al complex, conferint-li uns aires d'enigma i misteri que provoquen una forta atracció i una gran solemnitat. Talment és com estar immers en una pel•lícula d'Indiana Jones. La zona també ha estat recentment netejada de mines i està en espera de ser parcialment reconstruïda. Mentre això no passi, perdre's pels racons del temple, en constant lluita amb l'exuberant vegetació és una autèntica delícia. Després tornem a muntar les bicicletes i acabem de rematar els gairebé 70 kms que ens falten fins a Siem Reap, on rebem un fort impacte emocional. Després de tants dies perduts per les selves de la Cambodja rural, dormint espartanament i menjant arròs, fideus i fruita, quedem commocionats al rodar entre l'intens trànsit de la ciutat i la saturació de botigues, supermercats, hotels i restaurants de tot tipus. Tot aquest bullici contrasta fortament amb la Cambodja rural i ens recorda que Siem Reap és una gran i moderna ciutat que rep milers i milers de turistes cada any, encara que només sigui per anar a visitar els mundialment coneguts temples d'Angkor Wat.
Més informació a http://biciaventurestailandialaoscambodja.blogspot.com.es/

PictographPanorama Altitude 291 ft

Beng Mealea

PictographPanorama Altitude -32,805 ft

Siem Reap

• Pirene Nov 17, 2018

Beng Mealea és un temple impressionant i misteriós! De obligada parada si s'hi passa a prop. Salut!