SUD-EST ASIÀTIC (30) Stung Treng-Cheep

Photo ofSUD-EST ASIÀTIC (30) Stung Treng-Cheep Photo ofSUD-EST ASIÀTIC (30) Stung Treng-Cheep Photo ofSUD-EST ASIÀTIC (30) Stung Treng-Cheep

1914
August 22, 2013
December 2011

near Stung Treng, Stung Treng (Cambodia)

82 kms i 230 metres de desnivell positiu. Etapa molt interessant ja que transcorre totalment per pistes de Cambodja que creuen zones selvàtiques i petits poblats tradicionals. Només sortir de Stung Treng, ciutat amb més de 20 mil habitants i amb tot tipus de serveis, creuem en barca un afluent del Mekong i tot seguit el mateix riu Mekong, ja per última vegada en tot el nostre viatge. A partir d'aquí ens adentrem per la Cambodja més rural i desconeguda, gaudint de la gran amabilitat i hospitalitat de la seva gent. Alguns trams de pista (pocs) estaven en obres i ens va semblar entendre que els xinesos volien arreglar i potser asfaltar tot el recorregut. Arribem al poble de Cheep (o Chhep) ja fosquejant i una família insisteix per que ens quedem a dormir a casa seva.
Més informació a http://biciaventurestailandialaoscambodja.blogspot.com.es/

PictographPhoto Altitude 705 ft

Cambodja

• Pirene Nov 17, 2018

Dormir en una llar d'un poblat rural de Cambodja és tota una experiència! Salut!!