St. PAUL YOLU 3 GÜN (ISPARTA-EĞİRDİR-KASIMLAR-KÖPRÜLÜ KANYON-ANTALYA)

Photo ofSt. PAUL YOLU 3 GÜN (ISPARTA-EĞİRDİR-KASIMLAR-KÖPRÜLÜ KANYON-ANTALYA) Photo ofSt. PAUL YOLU 3 GÜN (ISPARTA-EĞİRDİR-KASIMLAR-KÖPRÜLÜ KANYON-ANTALYA) Photo ofSt. PAUL YOLU 3 GÜN (ISPARTA-EĞİRDİR-KASIMLAR-KÖPRÜLÜ KANYON-ANTALYA)

2 days 5 hours 25 minutes
April 26, 2016
April 2016

near Isparta, Isparta (Türkiye)

Ad: St. Paul

İrtifa kaybı: -4500 m

Yükselme süresi: 10:59

Alçalma süresi: 07:38

Geçtiğimiz Kış ayları dolayısıyla kamplardan oldukça uzak kalarak, kamp özlemini çekmekte idik. Tamdem bisiklet ile bir rota çalışması yaparak, eşlik edecek arkadaşların da katılımıyla bir planlama içerisinde idim. Ancak iki kişilik kamp malzemelerinde eksikliklerimizin olması ve bu rota için katılımcı arkadaşların bulunmaması nedeniyle, bu rotanın çocuklarla yapılması güvenli görünmüyordu. Dolayısıyla çalışmış olduğum rotadan vazgeçmeyerek 3 gün içerisinde tek başıma yapmaya karar veriyorum.
St.Paul(Aziz Paul) rotası, Kate Clow tarafından işaretlenen ve Türkiye'nin Likya Yolundan sonra ki en uzun ikinci yürüyüş rotasıdır. Rota Antalya'dan Perge bölgesinden başlayarak, Eğirdir'den sonra, Yalvaç'a kadar iki koldan uzanmaktadır. Daha önce ki, Ant-030 rotamızda, bu parkurun bir kısmını geçmiştik. Gebiz Uçansu bölgesinden geçen kolu üzerinde de, farklı rotalarımızda defalarca geçmiş bulunmaktaydık. Köprülü Kanyon Bölgesinden geçerek, Adada Antik Kenti'nde birleşen kolu üzerinde ise, yine Köprülü Kanyon Bölgesinde ki rotalarımızla (Ant-053, Ant-055 gibi) büyük bir kısmını yapmış durumda idik. Ancak doğa güzellikleri ve yapısı ile, diğer bölgelerden farklılıklar gösteren, Adada Antik Kenti ile Çaltepe Köyü arasında ki bölgeyi de fazlasıyla merak ediyor ve bir an önce gidebilmek için uygun zaman kollamakta idik.

Devamı için web sayfasına göz atabilirsiniz...

PictographLake Altitude 3,030 ft

• likya May 9, 2016

Farklı bir coğrafya...

maceraturlari May 9, 2016

Özellikle 1. Gün kamp manzarası görülmeye değer bir nokta idi..

• likya May 9, 2016

Farklı bir coğrafya...

• rotaci May 9, 2016

Dedegül manzarası bir harika...

• Photo of rotabu
    rotabu May 9, 2016

Sarp Dağı manzarası da başka bir güzel..

• Photo of cevatyigit
    cevatyigit May 9, 2016

Tura isparta yerine eğirdir gölünden başlanabilir.

• cycleroute3 May 9, 2016

Evet rotaya Eğirdir'den başlamak daha mantıklı...

maceraturlari May 9, 2016

Antalya'dan Eğirdir'e otobüs saatleri müsait olmadığı için, Isparta'dan başlanmak durumunda kalındı...

• bisikletrotalari2 Nov 23, 2016

Çadır manzarası harika...

• Photo of Guaca Br
  • Photo of rotabu
    rotabu Mar 9, 2017

Takip.

• Photo of On foot hecto-year(Abbas ASADI)
  • Photo of cagatay
    cagatay Jul 26, 2017

büyük olasılıkla bisiklet için uyarlanmış bir st paul rotası. st paul yürüyüş rotasına ne kadar sadık kaldınız, bilgi verir misiniz.

maceraturlari Aug 14, 2017

St. Paul rota güzergahına paralel yollardan geçtim. Ancak St.Paul rotasına göre hareket ettiğim ve rota planladığım söylenemez. Rotanın ve yolun durumuna göre bazende ruh halime bağlı olarak rota üzerinde sürekli değişiklikler yapabilmekteyim. St.Paul rotası için en güzel bisiklet parkurunun Eğirdir-Kovada Gölü-Sütçüler-Çobanisa-Haskızılören ve Gebiz hattından geçen güzergah olduğunu düşünüyorum. Bir kaç kez deneyerek hava muhalefeti nedeniyle gerçekleştiremediğim güzel bir rota...

• Photo of liliwhale®
    maceraturlari Oct 2, 2017

Çok Teşekkürler Liliwhale,
    Kolombiya da ki gibi, Türkiye de de güzel bisiklet rotaları var. Bu rotanın en özel güzel noktası da burasıdır.
    Bir gün birlikte de bisiklet sürebilmek dileğiyle.
    Türkiye'den selamlar... https://tr.wikiloc.com/outdoor-rotalari/st-paul-yolu-3-gun-isparta-egirdir-kasimlar-koprulu-kanyon-antalya-13089028#wp-13089030/photo-8174182

• kuralkan Jun 5, 2018

Çok teşekkür ediyorum. köprülü kanyon tarafı zorlu geçiyor. Bisiklet konusunda tecrübeli olan arkadaşların zorluk çekeceğini sanmıyorum www.antalyahalikoltukyikatma.com

• Photo of Siyah Alfa
    Siyah Alfa Oct 7, 2019

Kat ettiğiniz mesafe takdire şayan ancak merak ediyorum neden bu kadar yolu uzattnz ?

maceraturlari Oct 8, 2019

Uzatmakta ki kasdettiğiniz nokta neresi bilemiyorum ama, amaç zaten bu parkuru yapmaktı. Ayvalıpınar'dan Sipahiler'e geçiş ise, sürekli yanı manzarada ve tempoda devam eden rotadan sıkılmış olmamdır. Ayrıca bu güzergahtan gitmekle doğru bir rota yaptığım inancındayım. Zira kamp noktası ve yılkı atları görülmeye değer muhteşem manzaralar idi....

• meryemmeralmehmet Apr 13, 2020

Bu tur bir daha yapılacak mıdır ? Katılmak istiyorum.

maceraturlari Apr 14, 2020

@maceraturlari instagram hesabından yada aydogan76@gmail.com mail adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz...

• engin ataseven Jun 9, 2020

Çok güzel

• mhmtdnr Aug 20, 2020

Sayın Macera turlarının (ömer abinin) paylaşmış olduğu bu rota, bizim (TİEB FEST) festival rotamızdır, her yıl Haziranın son haftası düzenlemiş olduğumuz, taşımalı kamp, tazı kanyonu, ve rafting deneyimi ile sonlandırdığımız festivalimiz 4-5 gün sürmekte, doğal güzelliklerin yanı sıra adrenalin dolu etkinlikleriyle dolu dolu 4 ya da 5 gün geçirebileceğiniz harika tatil tadında bir festival katılımcılarımızı bekler. TİEB FEST

• mhmtdnr Aug 21, 2020

Doğa ile tam anlamıyla iç içe, şehir stresinden, araç trafiğinden uzak, su kaynaklarının bol olduğu orta zorluk bile diyemeyeceğimiz, mtb ye ve cyclocros bisikletler için son derece uygun, yol bisikleti içinse eylül sonunda sıcak asfaltın döküleceği 7 km lik stabilize yolun tamamlanmasından sonra uygun olan harika ötesi bir rota.

• zafer bahar Aug 22, 2020

Rota çok zevkli manzaralar harika. Kesmeden sonra Antalya sınırına girdiğiniz yer bir başka fotoğraf ekleme imkanım olsa da paylaşsam sizle. 2 3 sefer bisikletle rotayı geçme fırsatım oldu. Doğanın içindesiniz gerçekten yağmur güneş herşey var rotada.

• ibrahimgun198@gmail.com Sep 20, 2020

Bu rota benim köyüm olan kasımlar köyünden geçmektedir.gerçekten müthiş bir rotadır.gelmek isteyen olursa vede yol tarifi sormak isteyen olursa bana kasımlar sayfasından ulaşabilirsiniz.saygılar

• Photo of Bülent YILDIRIM
    Bülent YILDIRIM Sep 11, 2021

Tebrikler. Fotoğraflar muhteşem ötesi. Dijital makinalar icat edilmemişti henüz bizde geçmiştik o rotaları. Çok etkilendim. Paylaşım için coook teşekkür ederim.

• semih07 Sep 1, 2022

Tebrikler bu rota motosiklet için uygunmudur..??

• Photo of منصةالوفاق المفقود علي عبداالله قايد
    منصةالوفاق المفقود علي عبداالله قايد Jan 5, 2024

Hello, there i wish to join you for the next trip here is my mobile my friend 05525995074