St. Llorenç de Morunys - Odèn - Port del Compte - St. Llorenç

Photo ofSt. Llorenç de Morunys - Odèn - Port del Compte - St. Llorenç Photo ofSt. Llorenç de Morunys - Odèn - Port del Compte - St. Llorenç Photo ofSt. Llorenç de Morunys - Odèn - Port del Compte - St. Llorenç

April 24, 2022
April 2022

near Sant Llorenç de Morunys, Catalunya (España)

Cicloturisme amb btt. Ruta extreta de l'usuari Joelvilas que ell va fer amb gravel.

Volta pel Solsonès tot sortint de St. Llorenç en direcció a la Serra de Querol i Port del Compte. Es passa per carreteres molt solitàries i un tram de pista tot baixant de la Canalda.

A nivell tècnic no és complicada, sobretot si es va amb btt (el tram de pista), però hi ha algunes rampes que posen a prova les cames, en especial el tram tot havent creuat el riu de la Canalda cap a Orrit i alguna rampa més cap a Odèn.

És una benedicció la xurreria de Coll de Jou abans del segon lòbul.

Les vistes durant tota la ruta són espectaculars.

PictographInformation point Altitude 4,162 ft

Odèn

Oden

Font amb taula de pícnic

Font

Photo ofEsglésia romànica de la Santa Creu (S. XI) Photo ofEsglésia romànica de la Santa Creu (S. XI) Photo ofEsglésia romànica de la Santa Creu (S. XI)

Església romànica de la Santa Creu (S. XI)