De Paris a Lyon 2023: Souppes-sur-Loing - Montargis (Dia 6)

Photo ofDe Paris a Lyon 2023: Souppes-sur-Loing - Montargis (Dia 6) Photo ofDe Paris a Lyon 2023: Souppes-sur-Loing - Montargis (Dia 6) Photo ofDe Paris a Lyon 2023: Souppes-sur-Loing - Montargis (Dia 6)

September 7, 2023

near Souppes-sur-Loing, Île-de-France (France)

Aquest dia vam decidir no fer masses quilòmetres, ja que ens trobàvem en ple pic de l'onada de calor, i la fatiga dels primers dies ja es notava. Habitualment, el cos necessita almenys una setmana per acostumar-se a la nova rutina de pedalar, muntar i desmuntar la tenda, dormir mig malament, etc.

A més, ens trobàvem en que el camí durant el dia d'avui passava pel costat dret, el que significava que molts dels trams no tindrien ombra.

El Canal del Loing és extraordinari per circular amb la bicicleta i realment el recomanem a tothom. A nosaltres no se'ns va fer monòton gràcies a la natura i a la tranquil·litat que ofereix (no té cap carretera o via de tren propera).

Un cop ja a Montargis, vam decidir acampar al Càmping Municipal de la Forêt. Per a qui no ho sàpiga, els càmpings municipals a França són de les millors opcions quan es fa cicloturisme. En aquest viatge, els preus dels càmpings municipals van oscil·lar entre els 6 i 15€ (dues persones amb tenda). Són molt econòmics i no acostumen a tenir piscina ni tobogans, així que la tranquil·litat és absoluta (sempre i quan no estiguin propers a alguna carretera).

A la tarda, vam anar a la Mediateca de Montargis a refrescar-nos una mica, i vam visitar el centre del poble, encara amb molts dels establiments amb desperfectes per les protestes del juny del 2023, a causa de l'assassinat d'un noi a Nanterre per part de la policia.

De Paris a Lyon 2023
Dia 1: 1r dia de visita a Paris
Dia 2: 2n dia de visita a Paris
Dia 3: 3r dia de visita a Paris
Dia 3: Corbeil-Essones - Càmping Les Canardières
Dia 4: Càmping Les Canardières - Samoreau
Dia 5: Samoreau - Souppes-sur-Loing
Dia 6: Souppes-sur-Loing - Montargis
Dia 7: Montargis - Ouzouer-sur-Trézée
Dia 8: Ouzouer-sur-Trézée - Saint Satur
Dia 9: Saint Satur - Beffes
Dia 10: Beffes - Decize
Dia 11: Decize - Bourbon-Lancy
Dia 12: Bourbon-Lancy - Paray-le-Monial
Dia 13: Chalon-sur-Saône - Taizé
Dia 14: Taizé - Mâcon
Dia 14: 1r dia de visita a Lyon
Dia 15: 2n dia de visita a Lyon