سفر پارسیان روز دوم 1403 نایبند بنود تبن

Photo ofسفر پارسیان روز دوم 1403 نایبند بنود تبن Photo ofسفر پارسیان روز دوم 1403 نایبند بنود تبن Photo ofسفر پارسیان روز دوم 1403 نایبند بنود تبن

March 20, 2024
March 2024

near Nāy Band, Bushehr (Iran)

بعد از اقامتگاه شبانه در یه لوکیشن بی نظیر در خلیج نایبند. به طرف روستای بنود راهی شدیم.
داخل روستا یه یک اقامتگاه بومگردی برخوردیم.
صابح اقاتمگاه داخل کوچه دو عدد سرویس بهداشتی و حموم رایگان در اختیار مسافرین قرار داده. اسمشون آقای جاسمی بود. شماره تماس و لوکشین رو‌داخل ترک پرچم زدم.
برای اقامت شبانه برای اتاق های که همگی تمیز و کولر دار بودن. شبی 100تومن برای هر نفر میگرفتن.‌ک واقعا مبلغ ناچیزی بود.
حتی ایشون برای کسایی که میخان‌چند ساعت داخل زوز استراحت کوتاه داسته باشن. یک چادر سیاه بژرگ وسط مجموعا تعبیه کرده. و رایگان در اختیار عموم گذاشت. از همه اینها مهم چقد انسان شخصیت دوست داشتی با سواد و مهمون نوازی بودن. اگر بنود رفتین حتما بخشون سر بزنید.
در ادامه بعد از 5کیلومتر سربالای و 3کیلومتر سراشیبی به بندر بنود رسیدیم. سماه راست جاده قبل از اسکله یه جاده ی خاکی وجود داره رو تایلو هم نوشته غار بنود‌ . این مسیر کوتاه خاکی شما رو به غار بنود میزسونه.مسیرش جوری هست که سواری بره. انتهای مسیر رو هم باید پیاده برید‌ .برای رسیدن به غار. یا باید از داخل دریا برید‌ که عمقش 1متر هست. یا از یه ارتفاع تقریبا 2.5متری با طناب پایین برید.موج های دریا طی سالیان یه غار توی ساحل ایجاد کردن .که واقعا دیدنیه.. تنها نکته منفی این منطقه اشغال های ژیاذی بود که متاسفانه تو ذوق میزد.
بعلت اینکه یکم از برنامه عقب بودیم. تصمیم گرفتیم. از بند بنود با قایق بریم تا بندر تبن. قایقی عای مبلغ 2میلیون زو پشنهاد میدادن. که با تخفیف 1میلیونی. راهی بنذر تبن شدیم. در بندر تبن تلاقی دریا و سخره ای بلند شما رو به وجد میاره..
همچنین پنجره خلیج فارس و اسکله تبن که از بالای کوه ویو خاصی به دریایه خلیج فارس داره و حتما به این دوتا لوکیشن هم سر بزنید.البته دسترسی به اوکیشن پنجره خلبج فارس کمی سخته. از این ترک استفاده کنید.مستفیم پیداش میکنید.

PictographPhoto Altitude -66 ft

سوپر مارکت و سرپناه برای امان ماندن در باران

Photo ofیادواره دفاع مقدس. سرپناه علی برای کمپ شبانه Photo ofیادواره دفاع مقدس. سرپناه علی برای کمپ شبانه Photo ofیادواره دفاع مقدس. سرپناه علی برای کمپ شبانه

یادواره دفاع مقدس. سرپناه علی برای کمپ شبانه

Photo ofیادواره دفاع مقدس. سرپناه برای کمپ شبانه. سرویس بهداشتی س صحرایی Photo ofیادواره دفاع مقدس. سرپناه برای کمپ شبانه. سرویس بهداشتی س صحرایی Photo ofیادواره دفاع مقدس. سرپناه برای کمپ شبانه. سرویس بهداشتی س صحرایی