Selimiye -delmece yay Teşvikiye 2.gun goller,şelaleler

Photo ofSelimiye -delmece yay Teşvikiye 2.gun goller,şelaleler Photo ofSelimiye -delmece yay Teşvikiye 2.gun goller,şelaleler Photo ofSelimiye -delmece yay Teşvikiye 2.gun goller,şelaleler

3 hours one minute
September 13, 2020
September 2020

near Selimiye, Yalova (Türkiye)

1 günde 4,5sat sürüş yaptım.2.gunde Bu günde 4,5saat bitti şükür. YouTube da video su 3vakte kadar. Kurgudan ötürü. Adı ikiLİ, herkese teşekkür ederim yüzde 99 notlar yazildi. Son eklenen fotoğraf. Delmece yaylasi,. Dipsiz göl,,. Çifte şelale 1.yi cekmemişim. Video var çektim. Montaj işleri,. Müsaadenizle birde. Kendi fotoğraf im. Selam. Selametle iyi turlar gezmeler
Hayat hayal ettiğinizden daha iyi sini Rabbim. Versin

1satte yokuş yurundu 4 km civarı çıktım yokuş ittim

Lazım ömrü hayatinda

Oguzellik etkileyici. Seni senden alıp sesi sana kendine getirmiş se tamam

Ee vaeer ciseme yağmur, videolar sosyal medya isleri. Montajlar tüm e. Herkese SELAM

• Mehmet Fatih Rüstemoğlu Feb 23, 2024

Merhabalar, biz bir rota uygulaması yapıyoruz. Onun için sizin rotalarınız ve resimlerinizle ilgileniyoruz. Sizinle irtibata geçmek istiyorum. İrtibat mail : @