Sarıkamış Şehitlerine Saygı ve Gündüzbey Turu

Photo ofSarıkamış Şehitlerine Saygı ve Gündüzbey Turu Photo ofSarıkamış Şehitlerine Saygı ve Gündüzbey Turu Photo ofSarıkamış Şehitlerine Saygı ve Gündüzbey Turu

January 5, 2014
January 2014

near Malatya, Malatya (Türkiye Cumhuriyeti)

Sarıkamış Şehitlerine Saygı ve Gündüzbey Turu

MUKO Soba Başı

• Photo of İzzet Berktaş
    İzzet Berktaş Jan 7, 2014

5 Ocak Pazar Günü önce Sarıkamış şehitlerine Saygı Yürüyüşüne katıldık. Arkasından da Yamaç mahallesi üzerinden dolaşarak Gündüzbey istikametine devam ettik.

Sarıkamış şehitlerine Saygı Yürüyüşü Gençlik Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenmişti. Ancak organizasyon güzel değildi.

Öncelikle Sarıkamış'ta ne oldu? Sorusuna cevap olarak kısa öz bir açıklama bile yapılmadı. Arkasından Saygı duruşu beklerken o da atlanarak İstiklal marşının okunmasına geçti.
    Topluluğun Anıt önünde değil de Parkın önünde toplanması ayrı bir tuhaflıktı.
    Sonuç olarak Bakanlık ülke çapında bugün için saygı yürüyüşü yapılması yönünde karar almış, İl müdürlüğü de uygulamış oldu. Güzel değildi. Böyle yasak savar gibi yapılması gerçekte sahiplenilmediğini gösterdi. Konuşmadaki "vatan" "toprak" vurguları da havada kaldı.
    Kanıt olarak çok şey söyleyebiliriz. Ama bu kadar yeter.

Gündüzbey turumuz sakin gezi havasında bir tur oldu. İşi çıktığı için önce Alper Hoca, daha sonra da dizindeki sorunu artırmamak için Hakan Bey aramızdan ayrıldı.

Gündüzbey Aile Çay Bahçesinde lahmacun ve ayrandan oluşan yemeğimiz yedikten sonra çaylarımızı içip dönüşe geçtik.

Sarıkamış şehitlerimizi saygıyla anıyoruz.
    Yeni yeni heyecanlara. İyi pedaller.