Santa Susanna (limit amb Malgrat) a punta del TorderaIP-EO

Photo ofSanta Susanna (limit amb Malgrat) a punta del TorderaIP-EO Photo ofSanta Susanna (limit amb Malgrat) a punta del TorderaIP-EO Photo ofSanta Susanna (limit amb Malgrat) a punta del TorderaIP-EO

-48 ft
1993
October 20, 2018
October 2018

near Santa Susanna, Catalunya (España)

Paseig facil,planer i a la vora del mar.

PictographBeach Altitude -27 ft

Punta de la Tordera

Paseig amb bicicleta suau-planer- al costat del mar, Aparcat el cotxe en el limit de Malgrat amb Santa Susanna- iniciem la pedalejada per carrer de nova construccio per sobre del paseig Martim de Malgrat, Una vegada estem prop de la riera de Malgrat anem en direccio al paseig de mar del centre de la poblacio amb bones vistes del mar(bastant mogut), Passem al costat de la estacio de tren,Mes endavant i despres d´una rotonda entrem a un cami de terra i al costat de la carretera,ideal per peatons i bikes, Anem seguint i al costat de la platja, fins als campings de la Tordera. Bones vistes del mar i platges mig derruides pels darrers temporals. Fem cami de tornada ara per costa fins el camping de Santa Susanna Bon Repos,i anem tornant al punt de partida.

Platja de la Tordera

PictographBeach Altitude -35 ft

Mar a la Punta

• Photo of Manel_49
    Manel_49 Oct 23, 2018

Bona passejada. Gràcies per compartir. Salut i Cames!!!!

• Photo of EMILI ORSO
    EMILI ORSO Oct 24, 2018

Gràcies Manel, pels comentaris i qualificacions