Santa Fe del Montseny - Girona (etapa 1)

Photo ofSanta Fe del Montseny - Girona (etapa 1) Photo ofSanta Fe del Montseny - Girona (etapa 1) Photo ofSanta Fe del Montseny - Girona (etapa 1)

November 15, 2021
November 2021

near Santa Fe del Montseny, Catalunya (España)

Hice dos etapas.
Etapa 1: Sant fe montseny-girona
Etapa 2: girona- sant Celoni.
Un ruta muy guapa para otoño. Son pocs km pero es una mica mtb i amb alforjas te certa dificultat, dw haver carregar la bici en moments i tb pedalejar en camins complicadets.
Ruta entretinguda. Em vam pujar fins casi a dalt Santa Fe per tant vaig començar baixant. La baixada increible, era novembre i els colors del bosc de tardor era brutal, bona pista, només aquesta baixada mereix la pena.
Despres entrem en un rotllo mes puja baixa q has de estar atent per no perdre track, jo en varios moments vaig haver de caminar, perque el track q seguia eren de mtb i direccio contraria, i algunes coses q ells baixaven jo i amb alforja no podia pujar.
A partir de santa Coloma Farners s em va començar a fer tard i fer de nit i al final entrw la foscor i q havia molt de fang i una mica laberint de pistes, vaig decidir agafar la carretera, s em va fer una mica dur pel vent en contra fort i carretera de nir però tot be.
Demà torno a Barcelona per la proposta de Via verda que seguieix a grnas trets la AP7.