Sant Feliu De Llobregat-Llançà 4 dies

-30 ft
April 7, 2015
April 2015

near Sant Feliu de Llobregat, Catalunya (España)

Ruta de Bici entre Sant Feliu de Llobregat i Llançà, en 4 etapes.
La ruta és molt dura i a travessa per una gran varietat de paisatges. La major part dels camins i carreteres fetes són bones per anar en bici, tot i que en nombroses ocasions ens vam veure obligats a tirar de la bici caminant, amb fortes dificultats degut a portar alforges.
Total:
Aprox: 300 km, 7000m de desnivell

1r dia:
Sant Feliu de Llobregat- Sant Llorenç de Savall

Aprox: 70km i 2000m de desnivell

En la ruta passem per Castellbisbal, Ullastrell on parem a dinar, per Terrassa, Matadepera i finalment Sant Llorenç de Savall.

Els camins fets per anar de Matadepera a Sant Llorenç de Savall són amb pendents molt forts i alguns trams molt pedregosos.

2n dia:

Sant Llorenç de Savall- Espinelves

Aprox: 78 km i 2200m de desnivell

Sortim de Sant Llorenç i fem uns quants km de carretera molt tranquil·la, fins que agafem diferents camins per arribar a Aiguafreda (on parem a dinar).
La segona part de la jornada és molt dura, la pujada al Pla de la Calma és llarguíssima i amb forts pendents i la última part massa pedregosa per anar amb alforges.
Un cop a Coll Formig baixem fins al càmping de les Illes (on es pot plantejar fer nit), en el nostre cas vam seguir fins Espinelves fent el Coll de Sant Marçal (curt però amb molt desnivell).

3r dia:

Espinelves-Castellfollit de la Roca

Aprox: 75km i 1400m de desnivell

Etapa més tranquil·la i molt maca, la major part per carreteres asfaltades, per les valls solitàries de Les Guilleries i una entrada espectacular a la Garrotxa.
Passem per el Pantà de Sau, Rupit (on dinem), Falgars d'En Bas, Olot i finalment Castellfollit de la Roca.

4r dia:

Castellfollit de la Roca- Llançà

Aprox: 91 km i 1900m desnivell

Ultima etapa, Sortim de Castellfollit de la Roca i ens dirigim cap al càmping de Sadernes, on comencem la dura ascensió al coll de Bassegoda, en alguns punts ens veiem obligats a posar el peu a terra i pujar caminant, degut al fort pendent i les pedres.
Un cop arribat al Coll del Bassegoda l'etapa ja és molt favorable, passem pel pantà de Boadella, Peralada, Garriguella i finalment Llançà.

Final Llança Renfe

Primera Nit Sant Llorenç Savall

Segona Nit Espinelves

Sortida Riera de Sant Feliu

Tercera Nit Castellfollit de la Roca

• Photo of Albert.V
    Albert.V Sep 20, 2016

Bona ruta👌🏼 Tinc l'intenció de fer-la pero amb una moto trail i no se si es possible. En realitat amb preocupa poder fer-la amb maletas ( molt grans 37L ) i no se si hi han cadenes o llocs on sigi prohibit el pass de vehicles!?
    Gràcies.

• Glutenito Sep 23, 2016

Ei
    Doncs mira pel tema maletes no crec que hi hagi problemes tot són camins prou amples,
    El que si que hi ha bastants llocs on no està prohibida la circulació de vehicles, ara mateix no sabria dir quins trams, però sobretot són aquells que formen part de Parcs naturals....Tot i així suposo que fàcilment es poden trobar rutes alternatives.