Sant Cugat del Vallès - Barcelona Eixample Esquerra

Photo ofSant Cugat del Vallès - Barcelona Eixample Esquerra Photo ofSant Cugat del Vallès - Barcelona Eixample Esquerra Photo ofSant Cugat del Vallès - Barcelona Eixample Esquerra

June 3, 2017
June 2017

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Agradable passeig matinal per deixar-se caure fins al mar, vorejant Cerdanyola i Montcada i Reixach, per anar a buscar el curs del riu Besòs fins el Fòrum.
Un cop enfiles la Diagonal, a la cruïlla amb Pere IV, paga la pena aturar-se una estona al Parc del Centre del Poblenou. El temp s'atura, per uns moments, la Barcelona sorollosa esdevé molt llunyana.

Agradable paseo matinal para dejarse caer hasta el mar, rodeando Cerdanyola y Montcada y Reixach, para ir a buscar el curso del río Besós hasta llegar al Fórum.
Una vez encaráis la Diagonal, en el cruce con la calle Pere IV, vale la pena que os paréis un ratito en el Parque del Centre de Poblenou. Sentiréis que el tiempo se para y, por unos momentos, la Barcelona ruidosa nos parece muy lejana.