Photo ofSant Antoni de Calonge - Platja d Aro- St Feliu de Guíxols- Sta Cristina d Aro- Romanyà - Calonge - St Antoni Photo ofSant Antoni de Calonge - Platja d Aro- St Feliu de Guíxols- Sta Cristina d Aro- Romanyà - Calonge - St Antoni Photo ofSant Antoni de Calonge - Platja d Aro- St Feliu de Guíxols- Sta Cristina d Aro- Romanyà - Calonge - St Antoni

October 19, 2022
October 2022

near Sant Antoni de Calonge, Catalunya (España)

Ruta circular en bici elèctrica però fàcil de fer sense ser elèctrica.
La qualifico moderada per bici no elèctrica per les dues pujades que fem ( la cista de St Feliu i Romanyà ).
Sortim de St Antoni de Calonge i ens dirigim a Platjs d Aro pel carril bici fet fa poc però que en alguns trams no existeix, i ens dirigim el passeig del mar fins la riera on seguint el carril bici ens dur a la carretera que porta a S’ agaro i St Feliu de Guíxols, depèn del dia molt de trànsit . Just arribar a St Feliu ens dirigim a la Platja de St Pol, molt bonica, encara que nosaltres ens hem passat el trencant però mes endavant n hi ha un altre que ens hi porta.
Passat la platja ens enfilem seguint la costa fins arribar al passeig marítim de St Felíu.
D aquí cap a St Cristina d ‘Aro per carretera transitada i tot seguit anem a buscar el trencant de Romanyà de la Selva que ens enfilem uns 8 km passant per Bell-lloc i arribar a Romanyà, pujada exigent. Un cop allà fem una visita al Poblet conegut per haver viscut la Mercè Rodoreda .
I des de Romanyà baixem a Calonge per anar a buscar una carretereta que ens portaras St Antoni . I una banyada