Photo ofSant Antoni de Calonge - Calonge - Coll de la Ganga - Mas Alenyà - Calonge - St Antoni Photo ofSant Antoni de Calonge - Calonge - Coll de la Ganga - Mas Alenyà - Calonge - St Antoni Photo ofSant Antoni de Calonge - Calonge - Coll de la Ganga - Mas Alenyà - Calonge - St Antoni

December 9, 2022
December 2022

near Sant Antoni de Calonge, Catalunya (España)

Ruta circular en bici elèctrica .
La dificultat es moderada en aquest tipus de bici en una no elèctrica hi ha pujada i baixada amb forta pendent.
Sortim de Sant Antoni i quan travessem el pont sobre l’autovia prenem a la dreta camí de terra que passa per vinyes i masies, es un tram molt bonic. Arribem a Calonge i ens acostem al castell, i d aquí prenem la carretera asfaltada al Coll de la Ganga .
Un cop arribats, faig un tram de baixada per veure el paisatge i recull per prendre un camí de terra en el coll de la Ganga direcció al Puig d’Arques , camí ampla i de pujada . Aquest camí ens porta al mas Avinyó que està derruït , hi ha creuament de camins i cal agafar el mes ampla i ben fressat i que anirem de baixada fins arribar a unes urbanitzacions i enllaçarem amb la carretera de la Ganga que ens porta cap a Calonge i ara seguirem la carretereta que dur el cementiri per arribar a St. Antoni