Salt - Gola del Ter, per Sant Miquel i remuntada del Ter per tornar.

Photo ofSalt - Gola del Ter, per Sant Miquel i remuntada del Ter per tornar. Photo ofSalt - Gola del Ter, per Sant Miquel i remuntada del Ter per tornar. Photo ofSalt - Gola del Ter, per Sant Miquel i remuntada del Ter per tornar.

April 28, 2011
April 2011

near Salt, Catalunya (España)

Circular en dues etapes [9-10 abril 2011]: De Salt, per Girona, pugem al Castell de Sant Miquel des d'on veiem les Illes Medes, el nostre destí. Baixem per Celrà i seguim per St.LLorenç de les Arenes, Ultramort i Serra de Daró fins a la Gola del Ter, sempre per la riba dreta del riu (3h 51 min). Fem nit a l'Hostal la Gola del Ter (hi estem bé, però NO hi tornarem per que no t'avisen que fora temporada no hi ha mitja pensió, fins que ets assegut a taula amb la carta). L'endemà, fem la remuntada del riu Ter fins a Salt seguint la ruta marcada del Ter (www.rutadelter.cat), que és molt aconsellable (3h 40min).
Excepte la pujada al Castell de Sant Miquel que és més o menys dura segons per qui, la resta de tot el recorregut és fàcil i agradable.

nota: El nostre GPS no va desar els punts de la Gola fins a Cervià, i el track que hem posat en aquest tram, és el que vam seguir: el de la ruta 'oficial' del Ter